Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aranshu1/public_html/plugins/content/plugin_googlemap2.php on line 255

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aranshu1/public_html/plugins/content/plugin_googlemap2.php on line 281

Jóga az indiai titok

Miért végezzünk jóga gyakorlatokat?

Mert:

jóga, jógázás, jóga gyakorlat, yoga

  • Fontos élettani hatásai vannak.
  • A mélyebben fekvő izmokat veszi célba.
  • Nő az izmok megnyúlási képessége és teljesítménye.
  • Fokozódik az ízület rugalmassága, anyagcseréje.
  • Javul a keringés.
  • Nő a légzőkapacitás.
  • Masszírozza a belső szerveket.
  • Kiegyensúlyozza a belső elválasztású mirigyek működését.
  • Biztosítja a vegetatív idegrendszer egyensúlyát.
  • Kiegyensúlyozza az érzelmeket. Javul a hangulati élet.
  • Befolyásolja a tudatállapotot (relaxált, kiegyensúlyozott tudatállapothoz vezet).

Legkönnyebben a különböző hibás tartások korrigálhatók az ászanákkal.
Ugyancsak jól befolyásolhatók a csontfejlődési zavar miatt keletkező tyúkmell, tölcsérmell, valamint az X és O láb.
A mellkasi és gerincdeformációk kezelésében jól alkalmazhatók a légzőgyakorlatok is.

Jógaúszás:

Az ún. jógaúszás testmozgás, lényege a be- és kilégzés szabályozásával, a több ütemen keresztüli levegő visszatartással a pránajáma szerű mély légzés (Uddzsáji légzésnek foghatjuk fel vízben).
Az első kartempóval egyidejűleg az orron keresztül hatalmas (rövid) lélegzetet venni, majd a vízbe hajtani az arcot sietség nélkül!
(A titka a könnyed, erőlködés nélküli ritmikus úszás.)
A levegőt visszatartva két nyugodt, lassú tempót haladni. Amikor a második tempónál a kezek a mell elé érnek, a víz alatt megkezdeni a levegő kifújását, és amikor a második tempó végén kidugja a fejét a vízből, a maradék levegőt egyetlen fújással kiüríteni a tüdőből.
Ismét gyors lélegzetvétel, fej a vízbe...

Ezt a kéttempós légzésszünetes mellúszást néhány hónap múlva több tempóra lehet nyújtani.

Az úszás a legtermészetesebb, legtökéletesebb testgyakorlásnak mondható.
Igen jó hatással van az egészségre.
Azok, akik naponta lelkiismeretesen gyakorolják, elérhetik az egészség és életerő legmagasabb fokát, nem lesznek betegek.

Akik komolyabban szeretnének foglalkozni a Jóga elsajátításával azok számára ajánljuk a Linkcsere partnereink menüpontunkon belül található Jóga foglalkozások linkjeit.

FacebookTwitterGoogle könyvjelző

Telefonszámok

Bogi +36 30 750 2210
Olga +36 30 261 0856
Kolja +36 20 420 0210
Zsófi +36 30 281 5588
Dóra +36 70 630 5668
Zsuzsa +36 20 578 6153
Zsolt +36 70 606 0669

Részletesebb bejelentkezési információkhoz kattintson ide!

"Munkatársaink" oldalunkon tájékozódhat arról, hogy ki, mely masszázsokat végzi stúdiónkban.

Vendégeink írták

Akinek már volt ízület körüli gyulladástól erős fájdalma az tudja mit jelenthetett nekem amikor az enyémet megszüntették. Köszönöm. :-)

N-né B. Elvira